Barion Pixel
Keresés
Close this search box.

ÁSZF

Összefoglalás

Weboldalunkon egyedi floráriumokat (szobanövény összeültetés, dekorációval), egyedi zuzmó dekorációt, florárium kellékeket, kerti kiegészítőket, egyedi ajándéktárgyakat értékesítünk webáruházi formában. Floráriumkészítés workshop-okat szervezünk, amelyekre részvételi jegy a webáruházban vásárolható.

Termékeinket a webáruházban mutatjuk be, vásárlás online felületen lehetséges.

FLORÁRIUMOK: Mivel a növények, sziklák egyediek, illetve az üveg tárolók is változhatnak, így a webáruházban bemutatott darab mintadarabnak tekinthető. Ha bizonytalan a vásárlást illetően, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon! A növények esetében garanciát nem vállalunk, az elállási jog nem érvényesíthető amiatt, mert a kezelésre nincs ráhatásunk. Azonban részletes kezelési útmutatóval adjuk át a floráriumokat, illetve probléma esetén kérjük, hogy minél előbb küldjön számunkra fotót e-mailben, hogy segíthessünk.

A kész florárium a szállításra, elborításra, nagy forróságra és hidegre érzékeny termék, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy lehetősége legyen a személyes átvételre. Minden esetben ezt az átvételi módot javasoljuk.

FLORÁRIUM KELLÉKEK és CSINÁLD MAGAD CSOMAGOK: az alapanyagokra és az eszközökre 15 napos elállási jog illeti meg. Ez a növényekre nem érvényesíthető.

ZUZMÓ DEKORÁCIÓ: a webáruházban megjelenített termékek vásárolhatók meg.

WORKSHOP: a weboldalon megjelölt időpontban és helyszínen szervezünk workshopot. Amennyiben a minimális létszám nincs meg, a részvételi jegyet más időpontban felhasználhatja vagy kérheti a díj visszautalását.

KERTI TERMÉKEK: a készleten lévő termékek akár azonnali átvétellel is megvásárolhatók. 15 napos elállási jog érvényesíthető.

ONLINE TANFOLYAM: virtuális termékként elállási jog a videók nézésének megkezdéséig érvényesíthető, azután nem. A hozzáférést manuálisan adjuk meg a vásárlástól számított 48 órán belül.

EGYEDI AJÁNDÉKTÁRGYAK: egyedi megrendelésre készülő termék, elállási jog nem érvényesíthető.

A webáruházban való vásárlás nincs regisztrációhoz kötve. A kiválasztott termékek árát közvetlenül bankszámlánkra való utalással vagy Barion bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.  Bankkártya adatai hozzánk nem jutnak el, azt a Barion Payment Zrt. kezeli.

Elektronikus számlánkat a Billingo rendszeréből e-mail címére küldjük. Kérjük, hogy amennyiben vállalkozásként vásárol, adószámát mindenképpen adja meg. (Ennek formátuma: XXXXXXXX-X-XX)

A kész florárium különleges kezelést igénylő termék. Bár a termékek jellegéből adódóan elsősorban a személyes átvételt ajánljuk, lehetőség van a floráriumok házhozszállítására is Budapesten és az agglomerációban. A házhozszállítás díja a különleges kezelést igénylő floráriumok esetében földrajzi zóna szerint alakul, a futárszolgálat vállalási feltételei szerint.

A különleges kezelést nem igénylő termékek kiszállítása Foxpost automatába kérhető, illetve az MPL szolgáltatásait veheti igénybe. A jogszabályi előírásoknak megfelelően a Magyar Posta szállítási szolgáltatásait egyedi szerződés alapján közvetítjük.

Kizárólag olyan adatait kérjük be, amikre a számlázáshoz, kapcsolattartáshoz szükségünk van, illetve szüksége van a futárszolgálatnak. Az adatokat további harmadik fél számára nem adjuk ki, reklámüzenetekkel nem bombázzuk.

Kérdéseire, technikai problémáira választ kap, ha bármely elérhetőségünkön keres bennünket. Nem robotok fogadják hívását és nem robotok kezelik a technikai feladatokat sem.:)

Általános Szerződési Feltételeink részletesen

a cég fontosabb adatai, elérhetőségei

  • teljes vagy rövid cégnév: Ujvári Mária e.v.
  • székhely, postai cím: 1181 Budapest Baross u. 108.
  • e-mail cím: info@mini-kert.hu
  • telefonszám: 06 20 971 2232
  • a szolgáltatót a nyilvántartásba bejegyző bíróság vagy hatóság megnevezése, és a szolgáltató nyilvántartásba vételi száma (cégjegyzéket vezető törvényszék cégbíróságának megnevezése és a cégjegyzék száma): NAV, egyéni vállalkozói nyilvántartási szám: 7988312
  • adószám: 63943272-2-43
  • bankszámlaszám: K&H Bank 10201006-50247002-00000000
  • webáruház nyilvántartási szám: 10419 (Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimrei Polgármesteri Hivatal)
  • magatartási kódex elérhetősége: http://oksz.hu/kereskedelmi-etikai-kodex
  • tárhelyszolgáltató székhelye, email címe: Tárhely.eu, 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14., support@tarhely.eu

A webáruház használatával, a megrendelési folyamattal kapcsolatos információk

regisztráció,

Weboldalunkon vendégként vásárolhat, vagyis nincs kötelező regisztráció. A vásárlásnál kizárólag azokat az adatokat kérjük be, amelyek a szolgáltatáshoz és kapcsolattartáshoz szükségesek (név, e-mail cím, telefonszám), illetve azokat, amelyek a számlázáshoz szükségesek.

árak és termékek

Fenntartjuk a jogot, hogy árainkat előzetes bejelentés nélkül azonnali hatállyal módosítsuk. Amennyiben egy termék feltüntetett ára nyilvánvalóan hibás technikai hiba folytán, úgy ajánlatunk érvénytelennek tekintendő, az eladástól visszalépünk.

megrendelés menete,

Termékeink megrendelése a más webáruházaknál megszokott módon történik.

A termékek között regisztráció nélkül böngészhet. Mivel élőlényekről és természeti képződményekről van szó, minden florárium más és más. Előfordulhat, hogy egy adott alapanyag (növény, üveg, dekorkő) éppen nem beszerezhető, de ilyenkor törekszünk rá, hogy megrendelni kívánt terméke minden szempontból a lehető legjobban hasonlítson a kiválasztott darabra.

A kiválasztott terméknél a Kosárba tesz gombra kattintva kezdeményezheti a vásárlást. Ha egy terméket a kosárba tett, de mégsem szeretné megvásárolni, akkor a Pénztár oldalon a számlálót az adott terméknél nullára állítva és a Kosár frissítése gombra nyomva tudja a végösszeget módosítani.

A Kosár oldalon a szükséges adatokat kitöltve lehet eljuttatni hozzánk a megrendelést, illetve amennyiben bankkártyával kíván fizetni, úgy a Barion felületen végezhető el az utalás. Választható a banki átutalás is, amelyhez bankszámla adatainkat a megrendelés leadása után a visszaigazoló e-mailben megküldjük.

A megrendelést érvényesnek tekintjük akkor is, ha e-mailben elküldi nekünk a számlázási adatokat és a megrendelni kívánt termékeket megjelöli.

A megrendelés elküldésével Ön tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben írottakat, illetve azt, hogy elállási jogával florárium esetében a termék természete miatt nem élhet.

A megrendelést követően a visszaigazoló emailben megadott elérhetőségeken várjuk jelentkezését az átvétel kívánt időpontját illetően.

Amennyiben úgy látjuk, hogy a megrendelés a leadott formában és időben nem teljesíthető, telefonon keressük.

a szerződés írásba foglalt-e,

Szerződésként a felek elfogadják jelen ÁSZF-et, illetve érvényesnek tekintik az e-mailben küldött visszaigazolást, mint a szerződéses kapcsolat írásbeli igazolását.

szerződéskötés nyelve,

A szerződéskötés nyelve magyar.

sor kerül-e iktatásra,

A megrendeléseket online rendszerünkben (Woocommerce) 6 hónapig tároljuk. A számlázáshoz szükséges adatokat online számlázóprogramban tároljuk a számviteli törvény előírása szerint.

adatbeviteli hibák javítása,

Amennyiben az Ön által leadott megrendelésben nyilvánvaló hibát észlelünk, felvesszük Önnel a kapcsolatot a pontosítás végett. Kérjük, hogy amennyiben a rendelés elküldését követően Ön észleli, hogy hibásan töltött ki adatot, vagy rossz megrendelést adott le, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, amelyeket a Kapcsolat oldalon talál.

A bankkártyás fizetésnél történt tévedés esetén a Barion Payment Zrt. működési leírása tekintendő mérvadónak:

Felhívjuk a figyelmet, hogy a visszatérítés nem egy szokványos tranzakció, így a visszatérítés átfutási ideje 1-30 munkanapig terjedhet, függően a résztvevő bankok feldolgozási idejétől, tehát ez nem tőlünk függ. (Barion)

ajánlati kötöttség és visszaigazolás

A megrendelés elküldése után Ön automatikus üzenetet kap, amelyben visszaigazoljuk, hogy megrendelését megkaptuk. Ez egy automatikus üzenet, amelyet követően akkor vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha az valamilyen okból nem teljesíthető.

szállítási feltételek;

FLORÁRIUM

A florárium termékek – természetükből adódóan – rendkívül sérülékenyek (nemcsak az üvegtörésre, de a felborulásra is), ezért minden esetben a személyes átvételt javasoljuk, mint átvételi módot. Ha ez nem megoldható, a kiszállítást speciális futárszolgálat végzi Budapesten és az agglomerációban. Országos szállítást a futárszolgálatok és a Magyar Posta nem vállal, ugyanis nem tudnak garanciát vállalni arra, hogy a termék ne boruljon el.

Személyes átvétel Budapesten, a XVIII. kerületben lehetséges, előre egyeztetett időpontban.

Házhozszállítást Budapesten és az agglomerációban a futar.hu végez a speciális kezelést igénylő csomagok, vagyis a floráriumok esetében.

Agglomerációs települések (irányítószám és településnév):

  • 2000 Szentendre,
  • 2011 Budakalász,
  • 2013 Pomáz,
  • 2030 Érd,
  • 2035 Érd (Érdparkváros),
  • 2036 Érd (Érdliget),
  • 2040 Budaörs,
  • 2045 Törökbálint,
  • 2049 Diósd,
  • 2051 Biatorbágy,
  • 2083 Solymár,
  • 2084 Pilisszentiván,
  • 2085 Pilisvörösvár,
  • 2090 Remeteszőlős,
  • 2092 Budakeszi,
  • 2094 Nagykovácsi,
  • 2096 Üröm,
  • 2097 Pilisborosjenő,
  • 2119 Pécel,
  • 2120 Dunakeszi,
  • 2141 Csömör,
  • 2142 Nagytarcsa,
  • 2143 Kistarcsa,
  • 2144 Kerepes,
  • 2145 Kerepes,
  • 2145 Kerepes (Szilasliget),
  • 2146 Mogyoród,
  • 2151 Fót,
  • 2220 Vecsés,
  • 2310 Szigetszentmiklós,
  • 2314 Halásztelek,
  • 2315 Szigethalom,
  • 2330 Dunaharaszti,
  • 2335 Taksony,
  • 2351 Alsónémedi,
  • 2360 Gyál

Futar.hu elérhetősége: +3670 770 0707, info@futar.hu

A futárszolgálat általános szerződési feltételei ezen a linken érhetőek el: https://futar.hu/informaciok/aszf/
A megrendelést követően a terméket az Önnel egyeztetett időben elkészítjük egyedi megbeszélt igényei alapján, majd a termék elkészültét jelezzük Önnek és a futárszolgálatnak, ezt követően a kiszállítás a hét egy meghatározott munkanapján történik, hetente egyszer. Jelenleg ez a kiszállítási nap a szerda.
Átvételkor legyen kedves ellenőrizni a termék épségét. A futár a termék vizsgálatát megvárja. Hibás terméket semmilyen esetben se vegyen át, a termék átvételével Ön elismeri a termék megfelelő állapotát.

FIZIKAI TERMÉK (nem kész florárium)

Automatába történő szállítás Foxpost és MPL automatába kérhető, amennyiben a termék nem kész florárium, illetve ha több terméket vásárol és azok között nincs kész florárium.

  • Foxpost automata esetében: a megadott határidőig át nem vett csomagot a Foxpost számunkra visszahozza. Ezután személyes átvétel lehetséges.
  • MPL automata esetében: Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

PostaPont kézbesítés postákra és Partner Postapontokra kérhető.

Postai házhozszállítás: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

December folyamán kizárólag a személyes átvételt ajánljuk a futárszolgálatok túlterheltsége miatt.

VIRTUÁLIS TERMÉK ÉS WORKSHOP

A workshop részvétel a díj megfizetéséhez kötött. Belépőjegyként a számla szolgál. Elállás a workshop előtt 48 óráig lehetséges, mivel alapanyagokat kell hozzá beszereznünk. Betegség esetén egy következő időpontban vehet részt a workshopon. Amennyiben betegség miatt mi nem tudjuk megtartani a workshopot, úgy arra másik időpontot hirdetünk.

Ajándékba vásárolt workshop esetén a beváltás 1 évig lehetséges a vásárlástól számítva.

fizetési feltételek;

Webáruházunkban előre fizetés lehetséges. A termékek ellenértékét illetve a szállítási díjat két módon fizetheti meg:

  1. Közvetlen banki átutalással bankszámlaszámunkra. Kérjük, hogy az utalás közleményébe írja be a megrendelés számát vagy a megrendelő nevét (amennyiben nem azonos a számla tulajdonos nevével), hogy be tudjuk azonosítani.
  2. Online bankkártyás fizetéssel, illetve Barion számláról való utalással. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz (hozzánk) nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 

számlázás;

A fizetés megtörténtét követően számláját manuálisan készítjük el, elektronikus formában. Ehhez a Billingo Online számlázóprogramot használjuk.

Kérjük, hogy adatait pontosan adja meg, és amennyiben vállalkozásként rendel tőlünk, adószámát mindenképpen adja meg!

elállási jogról való tájékoztatás;

A vevőt 15 napos elállási jog illeti meg jogszabály szerint. Ennek megfelelően a terméket sérülésmentesen, eladható állapotban kell visszajuttatnia saját költségén hozzánk.

A következő jogszabályi kitétel alkalmazandó kész floráriumok, rendelésre készült kész floráriumok és az online tanfolyam/videós útmutató vásárlása esetén:

Ebbe a kategóriába tartozó termékek vásárlása esetén fontos tudni, hogy a jogszabály rendelkezése szerint a fogyasztót nem illeti meg az indokolás nélküli elállási jog, amely tényre az eladó köteles előzetesen felhívni a vásárlók figyelmet.

Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót, ha:

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

speciális tudnivalók

A megrendelt és át nem vett termékeket 2 hónapig őrizzük meg.

A növények és floráriumok esetében garanciát nem vállalunk, de ha kérdése, kétsége van, e-mailben küldjön számunkra fotót, hogy segíthessünk.

Vállaljuk egyedi florárium készítését, akár hozott üvegbe is. A készítés előtt az üveget alaposan ki kell mosni és fertőtleníteni. Ekkor illetve az ültetés során a legnagyobb gondossággal járunk el, de a törés előfordulhat. Ez a megbízó kockázata, kártérítést nem adunk.

Online tanfolyam és online összeállítási útmutató esetében az elállás a termék jellegéből adódóan nem érvényesíthető. A hozzáférést manuálisan adjuk meg, a vásárlástól számított 48 órán belül.

jogérvényesítési lehetőségek (ideértve a békéltető testülethez fordulás lehetőségét is)

Bármilyen ügyintézési, adminisztrációs és technikai probléma esetén keressen minket elérhetőségeinken, amelyeket a Kapcsolat oldalon talál meg. Bízunk benne, hogy szolgáltatásunkkal meg lesz elégedve.

Az Ön további jogérvényesítési lehetőségei: BKIK Békéltető testület, Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal.

Figyelmeztetések a termékekkel kapcsolatban

Termékeink nem élelmiszerek, sem emberi, sem állati fogyasztásra nem alkalmasak.

A beültetett növények között lehetnek olyanok, amelyeknek egyes növényi részei toxinokat tartalmaznak, így kérjük, fokozottan ügyeljen arra, hogy gyermekek és háziállatok ne juthassanak a növény közvetlen közelébe.

Az üvegek esetében előfordulhatnak zárványok, buborékok az üvegben.

További tudnivalók a jogszabályi háttérről:

Szerződéskötés

A webáruház üzemeltetője a megrendelés elküldését megelőzően köteles egyértelműen tájékoztatni a fogyasztót:

A) Azokról a technikai lépésekről, amelyeket a szerződés elektronikus úton való megkötéséhez meg kell tenni.

Ez tulajdonképpen a vásárlás folyamatának részletes leírását jelenti, amely magába foglalja az előzetes regisztrációról, a katalógusban való böngészésről, a termékek kiválasztásáról és kosárba helyezéséről, a kosár tartalmának frissítéséről és törléséről, a teljesítési és szállítási feltételek kiválasztásáról, a pénztárban való fizetésről, a megrendelés (a fogyasztó ajánlatának) leadásáról, valamint a webáruház visszaigazolásáról szóló tájékoztatást is.

B) Arról, hogy a megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül-e, a szolgáltató iktatja-e a szerződést, illetve, hogy az iktatott szerződés utóbb hozzáférhető lesz-e.

C) Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközökről.

Az adatbeviteli hibák („félrekattintások”) ajánlattételt megelőző azonosításának és kijavításának technikai eszközeiről tájékoztatást szükséges nyújtani annak érdekében, hogy a fogyasztó ne tévedésből vagy téves tartalommal küldje meg a szerződés megkötésére irányuló nyilatkozatát.

D) A szerződéskötés lehetséges nyelveiről.

Ez a tájékoztatási kötelezettség például idegen nyelvű honlapon, határon átnyúló ügyleteknél bírhat jelentőséggel, de ennek hiányában, kizárólag magyar fogyasztókat kiszolgáló webáruházak esetén is kifejezetten utalni kell arra, hogy a szerződés nyelve a magyar.

E) Arról a – szolgáltatási tevékenységére vonatkozó – magatartási kódexről, amelynek az adott szolgáltatás tekintetében aláveti magát, amennyiben van ilyen; továbbá arról, hogy ez a magatartási kódex elektronikus úton hol hozzáférhető.

Elállási jog

a) A felmondási jog hiánya a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében

A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

c) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

E kivételszabály körébe a fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó egyedi utasításai alapján egyediesített módon vagy kifejezett kérésére előállított termékek tartoznak.

Továbbiak:

https://mintawebaruhaz.fogyasztovedelem.kormany.hu/hu/kategoriak/egyedi-termek

https://www.fome.hu/tartalom/49/milyen-esetekben-nem-illet-meg-az-elallasi-jog