A recepcióra mindenképpen kell valamilyen dekoráció, ez nem is kérdés.. de az akváriumot gondozni kell… az élő növényfal folyamatos karbantartást igényel.. mi lenne a legjobb megoldás például akvárium helyett?
Floráriumunk a Caladrius állatorvosi rendelő várójában:
A kisebb vagy nagyobb floráriumok, az akvárium üvegbe ültetett növények, az exkluzív nagyméretű fagyökérrel kombinált üvegtartályokba telepített floráriumok különleges díszei nemcsak a lakásoknak, irodáknak, de a hotelek közösségi tereinek, a recepciós területnek és az orvosi váróknak is. Ideálisak, hiszen nem igényelnek napi gondozást, valójában az üvegről a port gyakrabban kell letörölni, mint ahányszor bele kell nyúlni a floráriumba…
Miért fontos a recepció, a váró?
A recepció az első benyomás helyszíne. Első benyomást pedig csak egyszer lehet tenni… a recepció hangulata azonban nemcsak az érkezők miatt fontos, hanem azok miatt a munkatársak miatt is, akik itt dolgoznak, és akik – remélhetőleg kedves – élő szóval fogadják az érkezőket.
A recepció a márka kommunikációjának helyszíne is. Éppen ezért meg kell jelenni a márkának, a logónak, a márka színeinek.
Ugyanakkor viszont tekintetbe kell venni azt is, hogy a színeknek lélektani hatása is van. Ha a márkánk piros színű, vibráló, mozgalmas, át kell gondolnunk, hogy egy alapvetően nyugalom szigete hely, a recepció vagy a váró szükségszerűen ezekben a színekben kell-e hogy ússzon…
Vagyis 0. lépésként meg kell határoznunk, hogy az úgynevezett brandingből mely elemekhez fogunk ragaszkodni.
Mik a trendek a recepció kialakításban?
Szerencsére a mostani trendek a zöld környezet felé koncentrálódnak, ami már önmagában is garancia a nyugodtság, a relaxáció közvetítésére.
Zöld és fenntartható
A környezet iránti elkötelezettség vizuális kommunikációja leginkább a természetes színek (fűzöld és barna), az anyagok használatában és a cserepes vagy dézsás élő növényekkel való dekorációban mutatkozik meg. A zöldet tartósított zuzmófallal vagy élő növényfallal hozzák be a recepció területére.
Természetes fény
A fizikai lehetőségek által meghatározott jellemző. Ugyanakkor azt sem szabad elfelejteni, hogy a nagy tetőablakok a nyári hőségben légkondicionálásért kiáltanak.
Technológia
Az eszközök töltésének lehetősége, a papírmentes dokumentumkezelés vagy a marketing üzeneteket kommunikáló LCD monitorok mind ide sorolhatók.
Hogyan kezdjünk hozzá?
Zöldítés
A leggyorsabban megvalósítható a növények, hovatovább a florárium beszerzése!
Nézzük a dolgokat reálisan: az irodai növényeknek ritkán van gazdája… így célszerű szárazságtűrő cserepest, vagy gondozást nem igénylő zárt floráriumot választani.
A zöldítés megvalósítható egy kis csalással is: a zuzmófal az élő növények érzetét adja, bár nem élőbb, mint a műnövény… Mohafalnak is hívják, bár stabilizált, festett zuzmóból készül.
A látogatók szempontjai
Mindössze egy kis empátia szükséges ahhoz, hogy a fogadóterületet vagy a várót megfelelően átalakítsuk. Mit lát meg először a látogató? Mit szeretne csinálni amint megérkezik?
Határidő és költségvetés
Mindenképp érdemes határidőt szabni a magunk számára! A költségvetés összeállítása előtt megkereshetjük az egyes szolgáltatókat egy irányár ügyében.
Ajánlatunk
A dekorálásra floráriumot ajánlunk.
- Exkluzív dekoráció
- Zárt, vagyis lényegében gondozásmentes
- Több hónapig is díszít
- Élő növény
Recepciós pultra, tárgyaló díszítésre
Nagyobb méretet ajánlunk, elsősorban azért, hogy a kíváncsi látogatók ne vegyék kézbe és ne kezdjék el azonnal forgatni…
Recepcióra, háttérbe
A klasszikus akvárium forma LED megvilágítással csodaszép látványt nyújt. Ugyanakkor nem akvárium, tehát nem kell sem etetni a halakat, sem cserélni a vizet.
Váróba
A rendelkezésre álló helytől függően választhatunk akár gömb floráriumot az asztalra, szekrényre vagy több szintes, földön álló megoldást is.